2012-04-21
 16:50:03

Bra jobbat!

Har precis kommit hem efter en löprunda med Christian. Eller ja, luffsat kan man väl säga att vi har gjort (det gäller ju att vara med, luffsa är ju faktiskt det nya!). Blev en liten kort runda, men fullt tillräckligt för min del! Allmänt jobbigt och det blir inte bättre av att det tjuter när man andas och så kliar dte i näsan. Älskade astma och älskade pollen. Men i alla fall så tog till och med jag mig runt! Tänkte duscha nu när vi kom hem med, men mina älskade grannar har tagit slut på varmvattnet. Så just för tillfället sitter jag i trosor och storttopp och dricker ett glas rött, det ska ju vara hälsosamt sägs det. Blir en lugn kväll ikväll. Slänga en köttbit på grillen och bara ta de lugnt!
Ha en bra lördagkväll folket!
Puss o Kram!


mamma

Det gör du rätt i!

Skål på dig, min älskade dotter



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: