2011-09-13
 19:56:43

Tisdag

Igår var det då alltså valpkurs. Mycket information igår. Var ute på planen med hundarna i ungefär 20 minuter. Tränade kontakt. Gick hyfsat med Signe. Hon är ju väldigt framåt och vill hälsa på andra hundar, men det är dags att vi vänjer henne så hon inte ska göra det.

Idag har jag och Signe varit på playdate hos Anna och Alva. Hundarna busade som tusan och så var vi ute på en promenad också. Så Signe har legat och sovit hela eftermiddagen och kvällen. För övrigt så har jag varit nere och tagit prover och handlat idag. Har också börjat på en ny bok. "Varför gråter inte Emma?", handlar om Arbogamorden, den är så hemsk men spännande. Man kan liksom inte sluta läsa.

Nu följer vi hockeyn på tvn, Frölunda-Växjö. Och så ska jag snart förbereda allt inför imorgon då det är dags för cellgift 8a, nu är det inte långt kvar! Bara två gånger!

Har fått ett brev från Nordea idag. Så nu kan jag hämta ut mina pengar från försäkringskassan, skönt! Problemet är att jag måste göra det på Nordeas bankkontor, vilket innebär att jag måste in till Växjö för att få ut dem. Men jaja, får vl ta en tripp in  med mamma nästa vecka eller något.

Ha en helt underbar kväll kära läsare!


Emma

Åh, den boken ska jag med börja läsa. När jag får tid för allt skolarbete, blir väl till jul någon gång! Men hoppas den är bra!



PUBLICERAT: 2011-09-13, 20:57:42 | URL: http://butterflaj.blogg.se/
Lina Törnqvist

Du är stark Therese, jag är imponerad av dig! Kämpa på det sista nu! Kramar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: