2011-09-11
 10:26:10

Söndag

Hade en mycket trevlig fredagkväll hos Erica med tjejerna. Vi blev bjudna på mycket god mat och så blev det massa prat, skratt och sing star. Mina flickor är helt underbara, var en helt sjukt rolig kväll! Tack!

Igår blev det en lugn dag. Gjorde typ ingenting, så skönt! På kvällen kom Erica och Christian hit, så slängde på lite fläskfilé på grillen och hällde upp lite rödvin i glasen, smakade mycket bra. Lugn men riktigt trevlig kväll!

Har sovit bra inatt. Vaknade vid halv 9 av att Christian sa att han bara skulle gå med Signe innan han åkte ut på sjön med Christian. Så nu är de ute och fiskar. De har lovat att vara hemma till klockan 12, vi får se hur det går. Sen i eftermiddag ska vi köra upp till Kosta och kolla lite. Skönt att komma hemifrån lite. Det är behövligt också, för Signe behöver träna på att vara hemma själv, så det är perfekt. Hoppas bara inte att det tar för lång tid där uppe. Men i så fall får jag väl ringa mormor så hon går upp och tar ut Signe.

Siitter här nu med mina nya Easytone, ni vet sånna där skor som är rundande under för att man ska träna lår och rumpa mer när man går. De är äckligt sköna faktiskt. Och igår gick jag runt med mina vanliga promenadskor inne och provade dem och även de är supersköna. Så nu kan jag slänga mina gamla slitna skor och börja använda de nya. Perfekt!

Kanske ska ta fram så vi har något att äta till lunch och sen ska Signe ha mat och ut på en lite längre runda innan vi ska köra. Så bäst jag tar tag i det här hemma. Vi hörs!
Puss Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: