2011-09-22
 21:00:27

IKEA

Blev upp tidigt idag för att göra mig redo inför dagens IKEA-resa. Vid nio kom mormor hit så då begav vi oss till Linneryd och hämtade mamma och bytte bil. Blev en hel del inköp idag, som enligt mig inte var onödiga alls. Så det känns skönt. Har organiserat lite i skåpen nu ikväll. Hade en del kläder inne som är för små just nu som jag hoppas på att komma i om någon månad, men under tiden får de ligga i förrådet så det inte är så ihop tryck i skåpen inne. I alla fall så har vi haft en mycket bra dag!

Nu har jag precis diskat undan från middagen, ska slänga mig i duschen och sen kolla lite tv innan det är dags att sova. Det tar på krafterna att vara iväg en hel dag.
Så här med säger jag godnatt och så återkommer jag förhoppningsvis imorgon!
Puss o Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: