2011-09-01
 19:50:36

Härligt

Känns härligt att nu bara ha två gånger kvar på dagvården.
Några veckor efter att jag fått sista omgången så blir det röntgen. Denna gången blir det en vanlig röntgen för att se storleken på körtlarna så man har en utgångspunkt till återbesöken. I vanliga fall gör man en PET efter behandlingen, men eftersom det inte visade något på sista PET-röntgen jag gjorde så avstår man att göra en sådan när jag är klar. Det beror på att om jag skulle ha någon liten infektion i kroppen som satt sig på lymfsystemet så visar ju det aktivitet och det kan då uppstå funderingar om det är cancer eller en infektion. Men som sagt så var cancern borta enligt den sista PET jag gjorde så det är ju helt underbart!
Idag har jag vilat min kropp. Varit nere en runda på systemet och Börjes och nu ikväll har jag tagit ut lite saker till förrådet. Nu ska här först vikas tvätt och sen hänga upp det nytvättade på linan samtidigt som jag ska kolla på True talent. Sen sova!
God natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: