2011-09-29
 20:31:13

Gårdagen

Är ju tvungen att göra lite tillägg om vad som hände igår.
Jag fick träffa kuratorn för hon ville veta vem jag var, hon ska skriva på papper åt mig så jag kan skicka in dem till CTRF (cancer och trafikskadades riksförbund) för att söka pengar till en spa-weekend som en del av återhämtningen.
Det som är bestämt mer är ju som sagt röntgen som blir den 17 oktober. Så fort som möjligt efter det ska jag in och träffa läkaren för att få röntgenbeskedet.

Nu är det en dag kvar. Sen på lördag förändras mitt liv en aning. Då slutar jag äta godis och så ska jag gå en lite längre runda varje dag. Mindre tid till tv och dator ska det också bli. Möjligtvis att jag ska sitta vid datorn och lära mig mer i photoshop, men mindre facebook och så i alla fall!

Här kommer två bilder från en av de bästa dagarna i mitt liv




Annie

<3 :)


Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)



PUBLICERAT: 2011-09-30, 11:20:38 | URL: http://modegrabben.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: