2011-09-02
 11:09:01

Fredag

Jajamensan, då var det fredag igen. Christian är i skolan, han åkte tidigt idag och kommr hem vid lunch, skönt! Dock tänkte han inte på att ge mig mina tabletter mot illamående innan han åkte. Så när igne väckte mig i morse så hade jag super ont i magen. Tog tabletterna och vilade lite innan jag skulle äta frukost, så d ågick det över.

Tänkte jag skulle försöka ha maten klar när Christian kommer från skolan. Sen får vi se vad vi ska göra i eftermiddag. Ikväll blir det i alla fall en tripp till Linneryd, men denna gången ska vi inte tillbringa kvällen hos mina föräldrar, utan nere hos Frans. Ska bli trevligt att träffa Frans och Annie, inte så superofta som vi ses. I alla fall så skulle Annie laga lite mat och så blir det kräftor och fotboll, nice!

Imorgon är det mammas födelsedag Så då får det bli lite kalas. Lika bra jag skriver det redan nu så ni vet varför jag inte uppdaterar om jag inte skulle hinna de.

Förresten så pratade jag med syon igår också. Blir ju inget plugg nu i höst utan det får vänta till våren, lika bra de. Skulle det vara så att jag inte orkar läsa på heltid direkt så skulle det säkert gå att lösa. De är verkligen så villiga att hjälpa till och anpassa för att det ska bli så bra som möjligt, känns skönt!
Bara 4-5 månader till jag får börja skolan igen, har en känsla av de månaderna kommer gå fort!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: