2011-09-14
 20:11:02

8A

Då var 8A avklarad. Riktigt gött. Bara en gång kvar nu!
Så om två veckor är jag färdigbehandlad.
Idag är jag trött och har lite ont i magen. Men det kan det vara värt. Cancern är borta och jag är snart färdigbehandlad. Sen är det bara fem år tills jag blir friskförklarad. Men det kommer ju säkert gå fort.

Måndagen den tredje oktober ska jag träffa en dietist för att få tips om hur jag ska gå tillväga när jag ska försöka gå ner några kilon som jag lagt på mig. Ska sluta med godis och så och det gör jag den första oktober. Men kan vara bra att få lite hjälp med hur man ska lägga upp kosten. Så det ska bli skönt.

Kommer inte ihåg om jag skrivit att jag också har fått tid för röntgen. De blir måndagen den 17 oktober. Denna gången blir det i Växjö, skönt att slippa att åka till Malmö.

Första november tänker jag stega in på gymmet också. Får ju bli lugn träning i början, typ cross trainer och så. Men det kommer i vilket fall som helst bli riktigt skönt att komma igång igen. Ser fram emot de!

Kanske ska slå på dumburken en stund och bara ta de lugnt nu ett par timmar innan det är dags att lägga huvudet på kudden.
Puss o Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: