2011-10-22
 09:38:19

Lördag

Godmorgon!
Igår var det fullt upp, tur jag hann vila mellan varven! I alla fall så var vi hos Christians mamma och åt mat igår, råkade bli ett glas vin också. Mycket gott och trevligt! Kom hem lite senare än vad vi tänkt så det vara att gå och lägga sig direkt när vi kom hem.
Idag ska vi bort och fixa inför kvällens fest. Tillsammans med våra vänner ska vi fira att cancern är borta och att behandlingen är över. Ser fram emot kvällen och tror det kommer bli väldigt roligt!
Idag får ni inte missa mig i smålandsposten. De ville göra ett repotage om sjukdomsbloggar, de hittade min blogg och kontaktade mig och frågade om jag vill vara med. Så idag är jag och Signe med i Lördagsbilagan.
För övrigt så sitter jag här med nymålade naglar och väntar ivrigt på att det ska torka så jag kan kolla igenom det som ska med till festen och börja förbereda lite mer.
Hoppas ni får en riktigt bra lördag, det tänker nämligen jag ha!
Puss o Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: