2011-10-06
 20:26:27

Allt och inget

Igår var jag alltså hos dietisten. Det gick finfint. Hon tyckte att jag hade ett bra sätt att se på mat och det verkar som att jag äter ganska så bra tydligen. Men hon skulle skicka hem papper till mig så ska jag under tre dagar skriva upp precis allt jag äter och dricker så vi har någonting att utgå ifrån när vi ska gå vidare. När vi var klara där så åkte vi och handlade lite smågrejer och sen blev det mat hos mamma, rättvist eftersom jag bjöd dem på lunch.

Tanken var att jag skulle åka ut och träna med Signe men orkade inte så det fick bli en promenad i regnet istället innan vi slängde oss på soffan och tog de lugnt.

Idag så har det varit en dag då vi gjort allt och ingenting. Startade dagen med en promenad med Hanna, sen hem och fixa lite innan Anna kom hit. Hundarna busade och sen fick det bli en liten promenad. I eftermiddag har vi städat och handlat innan det var dags att laga kvällsmat.

Nu har vi precis varit ute med lilla Signe och nu blir det lugnt resten av kvällen. Och så sängen tidigt ikväll, härligt!

Ha en bra kväll!
Puss o kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: