2011-11-15
 17:06:24

Jag lever!

Börjar bli sämre och sämre på dehär med bloggen, men sånt är livet. I alla fall så har jag haft en bra helg. Middag och farsdagsfirande lite överallt. Men har även hunnit med lite mys med mina två små älsklingar.
Igår när jag var och tränade så fick jag så ont i ljumsken att jag var tvungen att avbryta träningen. Nu är jag trött på de här, det är inte den som ska avgöra om jag ska träna eller inte! Så ringde vårdcentralen igår, har fått en tid nästa vecka så får väl läkaren skicka mig vidare sen. Dags att ta tag i de nu i alla fall, har ju säkert haft problem med den i två år, om ens de räcker. Idag känns det bttre i alla fall, hade lite ont när vi kom tillbaka efter förmiddagspromenaden, men inte så farligt. För övrigt så har jag inte mått så jättebra idag. Vaknade med illamående och hemsk huvudvärk. Tänkte stiga upp vid 7 idag för att hinna träna och fixa på förmiddagen. Men sov till 9 istället. Träningen sket jag i pga huvudet, känns helt tungt och får jätteont stundvis. Får hoppas det är bättre imorgon så jag kan ta ett pass på crosstrainern. Men vi får se imorgon. Om en stud kommer Hanna hit så vi ska kolla på tredje twilight filmen, vi ska nämligen gå och se den fjärde på bio imorgon, mysigt!
Dags att förbereda maten.
Puss o Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: