2011-11-10
 17:41:15

En utten dag

Idag har det varit "en utten dag" som Dag-Otto skulle sagt. Började med att jag vaknade svettig och sen kallsvettades jag. Trodde jag hade feber, men det hade jag inte. Christian förbjöd mig att träna idag och för omväxlingsskull har jag lyssnat på honom. Tror inte min kropp hade mått bra av att gå till gymmet idag. Fick huvudvärk senare på förmiddagen och har kännt mig tung i huvudet hela dagen. Var i alla fall och tränade Signe med Anna på förmiddagen och efter de var jag och Carmen på systemet och Börjes. I eftermiddag har jag bara tagot de lugnt. Legat i soffan och läst och sen påbärjade jag med maten till Christian kom hem så nu lagar han klart den, smidigt. Får bli sängen tidigt ikväll och sne upp tidigt imorgn så vi hinner ut med Signe och så innan vi ska köra in till Växjö. Kvällen ska jag tillbringa på tjejmiddag hos Frida så förvänta er inte någon uppdatering imorgon.
Puss o Kram!


marie

Hej! ville bara säga hej. Tycker din inställning till allt är så beundransvärd. Själv har jag tinnitus, jag kommer ha det föralltid och lider varje dag. Du har på något sätt fått mig att förstå att alla måste anpassa sig. Även om det är jobbigt.



Kram!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: