2011-05-24
 18:26:48

Stämmer så bra!

Jag vill leva livet,
och inte va bangig för att snacka med nån,
jag har vittring på livet,
lite varmvatten så är allting i gång,
det är för man älskar att leva som man gillar hålligång,
när jag glider neråt stan har jag vittring på gång.
Allting som jag vill.
Allting som jag vill kan jag göra a, a, a, a, allt,
allting som jag vill kan jag göra, a, a, a, a, allt,
när flytet är i luften,
då är lyckan varje dag,
om man är positiv som fan då går allting bra.

(Vittring-Magnus Uggla)


Älskar att jag får denna låten på hjärnan ibland flera gånger varje dag, det betyder att låten säger mig så mycket och det är den känslan jag har just nu. För en stund sen studsade jag runt här hemma och sjöng och Christian bara skrattade åt mig. Ibland är livet skit - men just nu älskar jag det. Jag vet att jag inte lär säga så imorgon eftersom det är en helvetesdag, men det är ju trots allt de dagarna som får mig att uppskatta resten av livet mycket mer! Man ska försöka se allt från den ljusa sidan, det vinner man mycket på, glöm inte det!


Madelaine

Det stämmer Therese. Att i grund och botten vara positiv hjälper till de dagar när man tycker allt bara är botten och man mår skit. Kram på dig. Tänker på dig under morgondagen


Anonym



Så sant som du skriver, lycka till i morgon och kämpa på du med=)



PUBLICERAT: 2011-05-24, 20:11:21 | URL: http://mammaochhampus.blogg.se/
mamma

Vilket håll du än går, vilket håll du än går så följer jag med!//Per Gessle//.

Du är våran kämpe, och vi finns vid din sida hela tiden.

puss och kram


mamma

Vilket håll du än går, vilket håll du än går så följer jag med!//Per Gessle//.

Du är våran kämpe, och vi finns vid din sida hela tiden.

puss och kram


Sara

Den låten lyssnade jag på när jag var 15 år och ägde världen, och det gör du med! Kämpa på!


Annie

Så jäkla rätt och så härligt tänk! Helt rätt tes :) Sån jäkla fighter du är!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: