2011-05-24
 17:32:48

Trötter

Idag har jag varit fruktansvärt trött. Kollade på en film igår som slutade vid 23.15 typ. Sen tog de inte lång tid innan Christian somnade och jag låg klarvaken och kunde absolut inte somna. Började spela Angry Birds på mobilen och vid 1 inatt började jag bli trött. Vaknade som vanligt vid halv 8 tiden idag och var vrålhungrig. Så käkade och sen kröp jag ner i sängen igen och sov till 10 ungfär. Fast är fortfarande supertrött!

Har varit nere på Hallabro El idag för att se om jag har en viss försäkring genom jobbet, vilket jag hade. Har försökt få tag på min chef på kommunen också för att se om jag har den där med, vilket jag borde ha. Men lika bra att kolla de riktigt så jag inte skickar in fel uppgifter till försäkringsbolaget. Jag har också hunnit med att kolla Sex and the city och nu i eftermiddag har jag städat lite, de gjorde vi nämligen aldrig igår.

Nu sitter jag här i soffan och njuter av att se Christian stå vid spisen och laga mat, underbart! Ikväll blir det att ta de lugnt och förbereda lite inför imorgon då det är dags för cellgift igen....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: