2011-05-17
 09:27:25

Sovit dåligt

Har sovit så fruktansvärt dåligt inatt. Vaknade vid två tiden och sen tog de en stund att somna om. Vid fyra var jag tvungen att gå på toa och sen tog de minst 45 minuter innan jag lyckades somna om. Strax innan sju vaknade jag när Christian skulle sticka till bussen och sen var städerskan här vid åtta och städade trapphuset, så då vaknade jag av det. Kan man inte försöka vara lite tyst om man ska städa så tidigt? Man måste inte slå sopborsten i väggen hela tiden. Låg i alla fall kvar en stund och sen steg jag upp vid halv nio typ. Så idag är det en trött Therese som skriver. 

Nu har jag precis duschat, lagt in några fakturor, lyssnar på musik och så ska jag plocka iordning lite innan mamma och Sofie kommer. 
Hörs nog ikväll!  



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: