2011-05-09
 18:02:26

Min pappa

Ibland så är min pappa bäst! Pratade med honom innan idag och sa att jag inte skulle vara ute i solen utan jag får sitta inne i en grymt varm lägenhet. Så han påminnde mig om att jag sökt pengar till en AC så jag kanske snart har en sån. För ungefär en timme sen så plingade det på dörren och pappa öppnade. Med sig hade han en AC. En begagnad som de hade inne på jobbet men som de inte använder. Så den kan jag låna nu tills jag fått pengar till att köpa en. Så nu börjar det bli lite svalare i lägenheten. Riktigt skönt!





Jag har varit nere på apoteket idag, läkaren skrev ut kortisontabletter som jag skulle ta åtminstone idag. Mot mina utslag. Så vi får se hur de är ikväll när jag ska gå och lägga mig, klådan brukar nämligen vara som värst när jag ska sova.
Här är en bild på min arm där jag har den värsta klådan, som jag haft ett bra tag!


Har också hunnit med att läsa en bok idag. Nu är Christian ute och joggar och när han kommer hem ska vi käka ungstekt falukorv och mos, mumsigt! Sen ikväll ska vi kolla på Fast and furious 4.
Ha en bra kväll! Det tänker jag nämligen ha :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: