2011-05-01
 10:48:25

Ladan

Kalaset igår gick fint och Carmen blev glad för grejerna hon fick av oss. Sen blev det som jag skrev igår, grillning och förfest hos Hanna. Även hon fick en present av mig igår, för hon fyller nämligen år idag, Grattis hjärtat! Strax efter 22 bar det av till Urshult och Ladan. Första gången jag var där nykter. Och tro det eller ej, Therese Karlsson kan visst ha roligt utan alkohol. Måste vara för jag har så underbara kompisar. Peruken satt som en smäck. I alla fall en del som inte visste att det var en peruk men som fick reda på det sa att de absolut inte såg de. Känns skönt!

Jag hoppas att mina vänner som var något onyktra igår mår som de förtjänar idag, haha!

Gick och la mig vid halv 3 i natt så är ganska så trött idag. Blir att ta de lugnt hela dagen idag tror jag.
Nu ska jag se om de går få något liv i Christian.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: