2011-03-09
 20:44:08

Vilodag

Har haft en vilodag idag. Legat i soffan och läst halva dagen. Lyckades få tummen ur röven att göra iordning bland alla mina kläder, har haft kaos läänge! Fick också bli en fika på hyllan med Hanna idag, myspys! 

Ikväll har jag suttit och funderat på vad jag ska söka för kurs till hösten. Det är verkligen inte lätt. Ville söka någon distanskurs eftersom jag inte vet om jag får vara på universitetet till hösten. Men alla distanskurser går på halvfart och ligger därför under både ht11 och vt12, vilket ställer till problem. De kurserna som jag läser (skulle läsa) denna terminen går om ett år igen så jag ska läsa klart dem då... Så ska nog söka som vanligt, det jag hade valt om jag varit frisk. Räknade ut innan att om jag får 6-8 behandlingar så skiter det sig med skolan till hösten.. Så där försvann mitt hopp om att kunna plugga igen till hösten... Men jag ska söka ändå, för man vet aldrig vad som händer! 

Nu fick jag allt lite panik! Åt h*lvete med denna skiten. Vill vara frisk, kunna plugga och jobba! Och det jag vill mest: planera allt roligt som ska hända i sommar.... 

Låt detta året gå fort! 


Sara

Det är bra Therese, kämpa på. Sen har du hela livet framför dig!


Erica

Kämpa på vännen, det kommer bli jobbigt men är det nån som klarar det så är det DU! Vi ska göra allt för att din sommar ska bli härlig :)

Massa styrkekramar!!


Emma

Therese, Vill bara skicka en stor kram till dig. Jag vet att du klarar dig genom detta, du är stark och envis! Det vet jag! Kämpa på!



PUBLICERAT: 2011-03-11, 15:19:45 | URL: http://butterflaj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: