2011-03-07
 20:50:22

Växjö

Efter många om och men kom jag upp i morse. Var ju så illa tvungen! Mamma hämtade mig och sen hämtade vi syrran och så bar det av till AM Hårdesign. Den första peruken som hon tog fram och jag provade fastnade jag för. Frisyren är ungefär som den jag har nu. Den jag provade var jätteljus så hon beställde hem en likadan fast liiite mörkare. Så på onsdag ska jag in igen för att bestäma vilken utav dem jag ska ha. Något som är bra är att jag ska ringa in dit när jag börjar tappa håret så får jag komma in och klippa mig. Skönt att veta att jag bara kan ringa in dit och få en snabb tid för att fixa till de så jag kan börja använda peruken när jag vill.

Bilder från idag
När vi var klara där blev det en sväng till Samarkand så syrran kunde handla lite skor och sen käkade vi lite mat där uppe innan det var dags att bege sig hemåt igen.
Är ganska trött idag, men har ändå inte sovit något. När jag kom hem började jag städa och sen har allt bara fortsatt av bara farten. Så snart ska jag lägga mig och läsa och sen sova tidigt för imorgon kommer min kära vän Elin på besök!
Har också fått mina sjukpapper fårn läkaren idag, så imorgon ska de skickas in till försäkringskassan. Sjukskrivning till och med 1/6 till att börja med. Fick också tillbaka ett tentaresultat idag, godkänd, så nu är den delen av kursen kvar och jag kan kasta ut böckerna i förrådet nästan ett år.
Avslutar med en bild på när jag och pappa vilade i soffan i lördags :)


Sara

Det är väl den högra bilden med peruk? Den var jättebra!


Therese

Jag har peruk på båda bilderna :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: