2011-03-06
 19:31:32

Söndag

Blev en bra kväll och mamma och pappa igår. God mat och trevligt sällskap! Jag var ganska trött, men rkadeändå hålla mig uppe hela kvällen. Kom hem vid 12-tiden inatt och då blev det raka vägen till sängen. Har sovit ganska bra inatt. Vaknade någon gång och hade då svårt att somna om, men efter ett tag lyckades jag. Vaknade sedan vid 12.30 idag, 12,5 timmes sömn är inte fel!
Idag har jag mest tagit det lugnt. Mamma och Sofie har varit här en runda och Kerstin-bus kom också ner en sväng. Jag ska strax slänga mig på soffan med en bok och invänta Wallander. Sen sova direkt efter att filmen är slut. Imorgon ska jag ju som sagt till Växjö, ska vara där vid 10 så måste stiga upp gabska så tidigt, vet inte hur de ska gå, men de löser sig alltid!
Födelsedagsbarnet
Världens bästa pappa <3
Han är just nu min stora förebild! Jag ska, precis som honom, besegra denna skiten!
Vi är lika sega och envisa han och jag, så jag kan just nu inte se några hinder!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: