2011-06-29
 20:31:12

Tråkig dag

Idag har jag haft en fruktansvärt tråkig dag. Har legart inne och kollat på Vänner. Hur man nu kan göra de näär de är så fint väder!? Men jaja, jag kan tydligen de. Vågade faktiskt inte sola idag för jag har solat två dagar i rad och är rädd att jag ska få tillbaka den hemska klådan som jag hade för någon månad sen. Gick ner till mormor en runda idag också, så jag fick lite fika. och så satt vi och pratade ett par timmar sådär. Skönt att tiden gick lite i alla fall. Efter att Christian kom hem vid halv 7 idag så har vi lagat mat och ätit och nu har vi precis varit och handlat och slängt massa papper och sånt. Skönt att ha de gjort. Och så städade vi igår kväll, så imorgon har jag nog inget att göra då heller, så funderar på att ta en tripp till Linneryd. Om de är fint vädrr kan jag sola lite där uppe och bara ta de lugnt, kanske tvätta av bilen också om jag orkar och har lust (Christian, ta nu inte förgivet att jag tvättar bilen om jag kör till Linneryd, jag lovar inget men det är inte helt omöjligt!)

Vissa dagar känner man sig helt värdelös. För man varit hemma hela dagen men inte gjort någonting och det ifrågasätts varför man inte gjort något.

Jaja, nu får de nog bli ett avsnitt Vänner - Roligt!


mamma

Men Älskade vän. Det är väl ingen som ifrågasätter vad du har gjort, eller inte gjort.

Det finns dagar då man har energi, och andra dagar orkar man inte göra någonting. Så är det bara.



Puss & Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: