2011-06-09
 16:47:28

Torsdag

Natten har varit hemsk.  Vaknade genomsvett klockan 1 så var uppe på toa en sväng innan jag gick och la mig igen och tänkte fortsätta sova. Men nejdå, vid halv 2 började det åska, jippi! Kan verkligen inte sova när det åskar, så tog nog ett par timmar innan jag somnade om. Kanske somnade lite mellan knallarna också, men har i alla fall sovit fruktansvärt dåligt!

Febern är sågott som borta i alla fall. Tempen har legat lite högre än vad den brukar göra. Men den har hållt sig under 37,5 i alla fall.

Skulle få besök, men så blev inte fallet.

Skulle ringa Malmö - men har glömt!

Skattepengarna har kommit idag, skönt! Får känna mig lite rikare ett tag i alla fall. Men de pengarna kommer gå åt eftersom jag inte jobbar i sommar. Skit också! Jag måste köpa nya kläder, skulle ta på mig shorts igår, men de är visst för små. Har gått upp 5 kilo, så där har vi väl anledningen. Och ska jag nu börja få kortison innan behandlingarna så kommer det ju inte bli bättre precis. 

En i Christians släkt har gått bort, väldigt hastigt. Vila i frid Mister ♥ 


Förutom att febern sjunkit och pengarna kommit så har dagen varit skit! Får väl fortsätta kolla True blood och sen laga mat lagom till Christian kommer hem från jobbet vid halv 7.

Hoppas er dag har varit bättre!


Anonym

Hoppas du blir bättre snart igen=)

Minns själv när man hade såna där dagar.inge vidare



PUBLICERAT: 2011-06-09, 19:09:53 | URL: http://mammaochhampus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: