2011-06-11
 14:25:32

Polisen

Igår när vi varit på förfest och skulle bege oss ner till hotellet så blev jag stoppad av polisen, han körde efter oss och satte på blåljusen, haha. Lite panik, men de blev bara körkort- och nykterhetskontroll.
Väl på hotellet så var det ganska lite folk från början, men de kom en hel del lite senare på kvällen. De blev en helt okej kväll.

Idag blir det ganska lugnt tror jag. Har plockat ut en del kläder från gaderoben som är för små för tillfället .Tänkt jag skulle köra upp det till Linneryd så får det vara där till nästa sommar. Mamma och Sofie kan ju ta vad dom vill ha. Har en känsla av att jag ändå vill och kanske behöver köpa nytt nästa år. Det värsta är mina Billabong-shorts, de kostar ju lite, så de ska sparas så jag kanske kan ha dom nästa år!

Christian är lite sliten idag så vi får se om de blir något städat här idag. Annars blir de bara att ta de lugnt och sen ikväll skickar vi nog på en köttbit på grillen, fint de!

Ha en brra lördag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: