2011-06-23
 09:07:24

Huvudet

På vissa ställen på huvudet är det helt kalt och på resten av huvudet växer håret som bara den. Kroppen är allt konstig ibland. Jag har ju rakat huvudet två gånger. Men ska avvakta nu tills jag vet hur lång behandling det blir. Blir den inte så lång som vi är inställda på så vill jag ju spara lite hår så jag får långt hår igen fortare!
Idag kände jag för att se lite friskare ut så har tagit på mig peruken och kletat på lite smink, men glider ändå runt i mjukis kläder, skönt! Snart kommer Johanna med frukost till mig och Ola. Och senare idag blir det fix och planering inför morgondagen med Hanna. Vi måste fixa allt till lekarna, så är nog lite som måste handlas och så måste jag köpa lite mat tills imorgon. Hade tänkt att vi inte skulle handla idag eftersom de brukar vara så mycket folk innan sånnahär storhelger, men nu är de för sent. Måste raka benen med, de växer ju inte som innan, men ändå sjukt att jag måste göra de.. Jaja!
Nu vila lite innan det blir frukost.
Hejsansvejsan!


Erika

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du lust så slå även ett öga på min :).



PUBLICERAT: 2011-07-11, 07:41:19 | URL: http://gravidforsakring.net

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: