2011-06-21
 20:30:45

Hemma igen

När jag och mamma kom hem från Öland så fick det bli grillning hemma hos dem. Vi var samlade allihopa, mamma, pappa, jag, Christian, Sofie och Fredrik, mysigt! Inte så ofta det händer att vi träffas alla...
Ikväll har vi plockat iodning här hemma. Packat upp och nu dammsuger Christian. Sen får det bli lite tv-tittande innan det är dags att krypa ner i sängen, för imorgon blir en lång dag. Ska vara inne på sjukhuset vid 8 imorgon. Och sen brukar jag ju inte åka där ifrån fören vid 2 tiden någonting. Och imorgon tar det längre tid på dagvården, eftersom att jag varit på Öland så jag inte har varit nere och tagit mina blodprover idag. Jag får ta dem på sjukhuset imorgon istället. Hoppas jag har dvd på rummet imorgon, så jag och mamma kan fördriva tiden genom att kolla på Vänner.

Är nervös nu med... Imorgon får jag veta om aktiviteten i mandlarna är borta... HOPPAS HOPPAS HOPPAS!
Imorgon ska jag få kortison också, eftersom jag blev så dålig förra gången så vill de sätta in kortison nu innan behandlingarna, i förebyggande syfte. Skit också, jag som ville slippa de. Men jaja, det är bara att acceptera att jag behöver det och se glad ut. Det sistnämda är jag ju trots allt ganska så bra på!

Återkommer när jag orkar.
Kan inte lova vilken dag det blir.
Puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: