2011-06-22
 20:13:55

Glad!

Är sjukt glad idag. När vi var inne på sjukhuset så fick jag beskedet om hur röntgen såg ut. Och det kan inte vara bättre! Allting är äntligen borta! Gött! Nu ska läkarna bestämma hur lång behandling jag ska ha. Kan vara 7 gånger kvar, men hoppas på färre! Sprutorna jag har ska jag fortsätta med, fast svagare, skönt att kunna börja trappa ner på dem också! Cellgiftssprutan som jag får i höften när jag är inne på behandling ska jag inte ha så många gånger till den heller. Kanske nästa gång också, sen får vi se.
Trots att det är behandlingsdag idag så mår jag riktigt bra! Fick kortison idag så det beror ju på de. Har kunnat äta ganaksa mycket, riktigt bra :) Och så har jag haft fullt hus här hela kvällen. Hanna och Ola har varit här på besök - oika trevligt som vanligt.
Nu tv-tittande och sen sooova!


Helena Ronneby

Hej Therese!

Vad glad jag blir för DIN/ER skull...<3 Jag har följt dig via din blogg...allt du skriver är så sant och tänkvärt. Ha nu en skön sommar...NJUT!

Kramisar från Clara, Helena & Per.

Hälsa Christian.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: