2011-06-27
 09:16:07

Dålig uppdatering

Har visst inte uppdaterat här på riktigt länge! Dåligt - men har inte haft tid antar jag.
Natten mellan torsdag och fredag sov jag riktigt dåligt, så var supertrött i fredags. Men det var bara att stiga upp, för klockan 9 kom Hanna hit och bakade scones och Christian steg upp och stekte ägg och bacon och sen åt vi tre tillsammans med Ola. Bra start på dagen!
Klockan 2 skulle vi träffas och spela beachvollyboll, men de blev inställt pga av att vi var tre som inte kunde spela, samt att två hörde av sig i sista sekund att de inte hann ner till de. Menmen, istället beställde vi mat från Börjes och när vi ätit den så la jag och Hanna oss i sängen och kollade några avsnitt vänner. Sen var det dags att göra sig iordning och bege sig bort till Frida och Andre. Där blev det grillning, lekar, sång och en massa snack. En helt okej kväll!



Lägger upp fler bilder sen om jag hinner/orkar

Lördagen sov vi i stort sett bort. När vi väl vaknat kollade vi på ett par avsnitt True blood. På kvällen var jag fiskeänka, så kollade film och åt godis i min ensamhet.

Igår var vi uppe i Linneryd hos min farmor och farfar och käkade tacos på dagen. Sen på kvällen så var Christian ute och fiskade så då satt jag här hemma och sorterade massa kort och började sätta in i album. Framkallade för någon vecka sedan så hade över 200 kort att sortera, jobbigt! Ska fixa de sista nu på förmiddagen hade jag tänkt, innan jag ska gå ut och lägga mig lite i solen.

Denna fick vi av Carmen häromdagen, stämmer väldigt bra!


Nu byta om och borsta tänderna innan jag ska fortsätta med mina kort!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: