2011-07-24
 20:46:11

Lång dag!

Dagarna går så fruktansvärt fort just nu tycker jag. Igår var först Hanna här på besök och sen kom Erica och Christian bort med lite fika och så skulle de hälsa på Signe. På kvällen stack vi bort en runda till Frida och André och sen blev det bara tacos och mys hemma i soffan. Skönt!

Inatt har Signe skött sig väldigt bra! Vi gick och la oss vid 12, vid 5-tiden var Christian ute med henne. Först vid klockan 6 började hon gny och tycka att det var dags att stiga upp. Så jag fick masa mig ut till soffan där vi fortsatte sova en stund till. Sen idag har det varit fullt ös. Var uppe i Linneryd några timmar så hon fick träffa Maja, det gick superbra och de går bra ihop! När vi kom hem hälsade hon lite på Hudde och sen fick vi besök av Christians pappa, Kina och Sanne. Sen ikväll åkte vi ut med Erica och Christian, först tömmde vi båten och sen körde vi till Stenfors och tog lite bilder. Lägger upp några i nästa inlägg! Nu har vi precis varit ute en runda så nu blir det att ta de lite lugnt innan det är dags att sova.

Känns som att jag skriver ganska så mycket om Signe just nu, inte så kontigt kanske. När det gäller mig så mår jag bra. Signe gör att jag har sällskap rätt om det är jobbigt om nätterna just nu så är det värt det.



Signe-bus ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: