2011-07-16
 14:03:23

Kalasdags

Idag har jag varit nere en runda på jobbet och hälsat på. Blev lite fika och snack, mysigt :) Nu är jag nyduschad och har precis fixat mig, väntar på att Christian ska komma hem från jobbet och så ska han äta lite och duscha och sen ska vi köra in till Växjö för lite kalas hos min moster Sara som fyller 45 imorgon, det var en fin bild på henne i SMP idag! Senare ikväll ska vi vara barnvakt ett par timmar åt Christians kusiner, mysigt!
Har ett par bilder på kameran jag skulle lägga upp också, från förra helgen. Men har inte kommit så långt än, de är inte ens inlagda på datorn, men ska försöka fixa det imorgon. Ska tömma kameran och ladda den så jag kan ta massa kort sen på valpen när hon kommer. Funderar på namn också, kanske får bli Signe, men har inte bestämt oss helt ännu, men imorgon ska va bestämma helt i alla fall :) Hoppas dagarna går fort nu till fredag då vi ska hämta vår lilla hund!
Ha en bra lördageftermiddag/kväll mina vänner!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: