2011-07-22
 10:59:30

Jobbig natt

För vissa har det varit en jobbig natt inatt. Var ute med Signe vid halv elva innan det var dags att sova. När jag slumrat till vaknar jag av att det blixtrar som tusan och börjar åska. Blev lite orolig för visste inte alls hur Signe skulle reagera, men hon sov vidare. Hon skötte sig utmärkt fram till tre inatt, innan dess så var hon bara uppe och bytta sovplats, hon pendlade mellan sin säng och att ligga halvvägs under vår säng. Men vid tre började hon gny, jag tog ut henne om det var så att hon var kissignödig. När vi kom in igen så fortsätte hon gny, stackarn saknar sin mamma. Sen har hon gnytt till och från mellan tre inatt och halv nio på morgonen. Så synd om henne! Men jag har sovit väldigt dåligt inatt så är duktigt trött! Har vilat lite sen kom farmor och farfar och efter det så ringde jag och försäkrade vår lilla tjej. Nu ligger hon här och sover på golvet jämte mina fötter! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: