2011-07-04
 11:49:43

Helgen

I lördags skulle vi ta de lite lugnt och gå ner och kolla läget på hotellet en liten stund, tänkte vi. Men det blir inte alltid som man har tänkt sig. Blev några stycken här på förfest innan vi drog ner till hotellet. Det som bara skulle bli en liten stund blev visst tills de hade stängt, som vanligt. Hade en trevlig kväll. Förutom att det var några lustiga personer som var på hotellet knarkade och någon knivhotade vakterna, så polisen fick komma.
I alla fall så var kvällen helt okej. När vi kom hem och skulle sova så kunde jag inte somna, låg bara och vred på mig hela tiden. Somnade nog inte fören vid halv 4-tiden.

Igår på dagen tog vi det mest lugnt. Christian låg i soffan, bakfull som vanligt när vi varit iväg kvällen innan. Just den delen, att vara bakis, saknar jag inte! Jag körde upp till mamma och pappa en runda och käkade lite lunch. Och sen på kvällen så var vi hos Carmeno ch Peter och grillade.
När vi skulle sova igår så kunde jag inte heller somna. La mig i sängen vid halv 10 för jag var trött, låg och kollade på vänner och när Christian gick och la sig vid 12-tiden så var jag supertrött, men kunde inte somna. Jäätteirriterande. För när jag vaknar vid 9 halv 10 på morgonen så är jag supertrött och det känns som att jag behöver sova flera timmar till. Men är oftast hungrig så måste ju stiga upp...

Idag händer det inte så mycket här. Har kollat på något avsnitt vänner och nu ska jag plocka och dona lite. Ikväll ska vi ner och hjälpa mormor och Erno lite och så skulle vi nog få lite mat där.
Hade planer på att åka in till Växjö, behvöer nämligen köpa ett par koftor. Men får nog ta de till helgen om jag orkar. Imorgon ska jag ta prover och på onsdag är det cellgift som gäller. Och eftersom Christian är ledig i helgen så passar det perfekt att åka in då om jag orkar.

Ha en fortsatt bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: