2011-07-19
 21:06:29

Dagen

Idag har det varit en minst sagt fullspäckad dag. Började med att sticka ner till vårdcentralen för att ta mina blodprover innan jag körde hem och hämtade Christian och körde in till Växjö. Fick bli att uträtta lite ärenden innan det var dags för Christian att gå till optikern och kolla synen, blev ett par nya glasögon till honom. Under tiden passade jag på att springa ner till am Hårdesigne, för min peruk har blivit så sliten i topparna. Så tänkte om de har något jag kan använda i den som typ stärker igen, eller om jag behöver klippa den lite... Jag hoppas på första alternativet.
Sen körde vi hem och kökade lite lunch innan Christian skulle jobba och jag stack ner till mormor på lite fika och för att prata lite. Och nu ikväll har vi varit iväg och ätit hos Christians mamma. Med andra ord har jag haft en kanondag! Dock så har jag blivit lite förkyld. Och det är inte bra med tanke på att jag ska få cellgift imorgon. Jag hoppas innerligt att jag får det som planerat. Men vi får väl se imorgon.
Nu blir det i alla fall en kopp te och sen duschen innan det är dags att sova. Sjukan imorgon...
Godnatt!


Sara Sjöqvist

Ha en bra dag i morgon vännen, tänk positivt när du ligger där, tänk på lilla knytet...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: