2011-07-20
 21:48:29

Cellgift

Idag har jag fått cellgift omgång 6a. Känns riktigt gott, nu närmar det sig slutet!
I eftermiddag/kväll har det blivit Vänner-tittande för min del. Så nu har jag klarat av allihopa avsnitten. Undra hur jag ska klara mig utan dem, haha.
Pappa uppskattar i alla fall lite att vi ska skaffa hund. Om inte annat för att vi köpt en säng till henne så han kan använda den som kudde när han ligger och sover på vårt golv! Borde tagit en bild, men får väl göra det nästa gång! Nu ska jag bortsa tänderna, ta min sömntablett och gå och lägga mig. Behöver ju sova riktigt inatt eftersom vi hämtar vår bebis imorgon :) Har en del att fixa innan vi ska köra imorgon, så om jag inte uppdaterar så vet ni varför!
Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: