2011-07-12
 08:17:40

Biverkning

Har fått en sån obehaglig biverkning från ett gellgift (tror jag). Det känns ibland som att huden på benen bara spänns och att någon sätter in tusentals nålar i benen. Stramar och sticker. Ibland baksida lår, ibland framsida, ibland hela benen och ibland fötterna, det varierar lite. Men det är riktigt obehagligt i alla fall. Så det måste jag ta upp med läkarna nästa gång jag ska in till dagvården.
Igår mejlade jag på några valpar också. För att se om de har några tikar kvar och om de kan mejla bilder på dem i så fall. Vi har diskuterat fram och tillbaka och det ser ut som att det kan bli en liten hund nu i sommar i alla fall. Jobbigast blir det på nätterna, men det får vi ta! Så idag hoppas jag att jag får svar av henne, annars får jag ringa ikväll. De har nämligen legat ute ett tag och är redan leveransklara. Jag uppdaterar er senare om hur det går :)


Remielin

Very well done site! Please keep up the good work.



PUBLICERAT: 2012-02-03, 14:31:32 | URL: http://remielin.bloglyric.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: