2011-02-15
 09:48:32

Operation

Tjejmiddagen i lördags var hur mysig som helst, mina flickor är bäst helt enkelt <3 Söndagen spenderades hos farmor och farfar där vi fick middag.

Igår så var det skola igen. Vi bestämde oss för att bara åka in på förmiddagen och sen kolla på filmen, som skulle visas på eftermiddagen, hemma. När vi var på väg hem och hade kommit till Väckelsång så ringde från sjukhuset och ville att jag skulle vara uppe på Öron senast 14.00. Det var bara att åka hem ta bilen och köra upp till mamma där jag kunde kasta i mig lite mat och sedan full fart in till Växjö, på sjukhuset mötte vi också upp pappa. Jag skulle lämna en hälsodeklaration och sedan träffa narkosläkare. Ska nämligen operera bort en körtel på torsdag. De sa att körteln sitter väldigt bra så de hoppades på att den kommer vara lätt att ta bort, men de ville ändå söva mig. Så efter en timme på Öron, då vi pratat med tre olika läkare, fick vi åka hem.

Så denna veckan blir det ingen mer skola. Ska ligga och läsa lite idag tänkte jag. Men annars ska all energi gå åt att ladda batterierna inför morgondagen då jag ska på PET – undersökning och torsdagen då operationen ska ske (vet inte tid för operationen än, får reda på det imorgon, om jag orkar så uppdaterar jag imorgon kväll när vi kommit hem).

Igår var vi också på alla hjärtans dag middag i Kosta med mamma, pappa, Sofie och Fredrik. Mycket trevligt! Inte varje dag man är ute och äter så och hotellet/restaurangen där är verkligen superfin!

 


Cissi

Hej!



Här får du min bloggadress!

Förljer så klart dig i ditt bloggande.



Vi hörs snart!

/Cissi



PUBLICERAT: 2011-02-15, 11:03:13 | URL: http://mittliv-mittliv.blogspot.com/
Therese

Svar Cissi: Tack så mycket :) Nu kan jag hålla koll på dig med! Ja de gör vi. Och så hoppas jag att vi ses nästa fredag! Annars får ni komma hit och fika en dag!


Annie

Massa Styrkekramar till dig inför imorgon och vad som komma skall. Du är fantastisk och så stark! Kämpa!! Jag och Frans finns alltid för dig<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: