2011-02-19
 16:07:21

Lördag

Just denna lördagen hade jag gärna hoppat över. Har en bakfull sambo och därför är hela dagen förstörd... Gårdagen blev iallafall superlyckad! Vinst i hockeyn och sedan hem för att göra oss iordning för att dra vidare till hotellet där det var pubafton. Rätt mycket folk, god dricka och bra musik, kvällen kunde helt enkelt inte bli bättre!

Har länge sagt till Christian att jag inte tål lika mycket alkohol längre som jag gjort innan. Och det är ju tydligen inte så konstigt. När man har Hodgkins sjukdom så blir man lättare påverkad av alkohol. Och senaste tiden har jag kännt mig påverkad efter bara något glas vin, så där har vi förklaringen. Även pappa var lättpåverkad under tiden som han var sjuk, berättade mamma idag. Känns lustigt att behöva tänka på det, men de ska jag nog göra så man inte bli föör onykter, det är aldrig roligt!

Ikväll blir det bara en lugn hemmakväll med Tacos, cola och film. Riktigt skönt! Men innan kolckan blivit så mycket att det är dags att fixa mat så ska här dammsugas, hängas tvätt och plockas iordning, så nu är det dags att sparla bort Christian från soffan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: