2011-02-21
 19:35:18

Effektiv dag

Kvällen igår tillbringades hos kära kusin Johan. Gjorde pizza och kollade på film, I rymden finns inga känslor, en film jag starkt kan rekommendera. den var verkligen superbra. Kom hem strax innan 10 så då var det vara attgå och lägga sig.

Dagen idag började med att vi försov oss, vet inte om de var Christian som hade glömt ställa klockan eller om han råkade stänga av klockan i sömnen. Vi flög upp båda två iallafall, käkade frukost och sedan fick Christian köra till Karlskrona. Jag stack ner till Hallabro El så jag kunde jobba mina 2,5 timmar idag. Gick sedan hem och började läsa den andra skönlitterära boken som ska vara läst denna veckan. Fikapaus hos Malin och sedan hem för att läsa lite till innan först Hanna och Acke och sen Sinan kom på besök :)  Ikväll har jag varit och hämtat ut lite till kläder till lördagens party och efter det varit på gymmet för att frysa mitt medlemskap ett par månader så det inte drars några pengar. Ska dit igen sen och förlänga frysningen om jag vill.

Nu ikväll blir det att läsa till och sen sova. Måste också ta tag i att ringa till försäkringsbolaget efter de skulle ringa upp mig och inte har hört av sig. Sjukt irriterande! Undra om hon sa så för att bli av med mig kanske...

Har som sagt haft fullt upp hela dagen och det ska jag fortsätta med ett par timmer till :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: