2011-02-23
 21:39:50

Dagen före...

Har haft en bra dag idag! Åkte in till Växjö en runda i förmiddags, hittade lite smågrejer till helgen. Sedan hem för att städa och nu ikväll har vi varit på hockey. För en gångsskull får man skylla en del av förlusten på domaren. Några knasiga domslut.. Men så är det ibland, inget vi kan göra åt. Har precis tryck i mig lite mat och nu är det snar tdags för duschen och sen sova!

Börjar bli lite nervös inför morgondagen. Tanken på att jag ska vara vaken när de ska skära i mig är lite läskig. Men jag ska ju ha med min moster som stöd så de går säkert jättebra! Har fått tid för operation vid 9.30. Så upp lite efter 7 och ta alvedon och sen duscha och så kommer mamma och hämtar mig lite över 8.

Dags att ta tag i allt så jag orkar med morgondagen. Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: