2011-02-06
 18:22:30

Bloggens syfte

Efter att jag fått reda på att jag fått Hodgkins sjukdom så bestämde jag mig för att jag skulle börja blogga. Dels för att ha någonstans där jag kan skriva av mig, men också för att familj och vänner ska kunna gå in och läsa om vad som händer under min behandling.

Inom de närmaste kommer jag att göra ett inlägg där jag kommer beskriva hur det gick till när jag fick min diagnos. Och när jag fått kläm på bloggens funktioner kommer jag även att lägga upp information om sjukdomen.

Mitt mål är att bli frisk och det kommer jag fixa tillsammans med Christian, familj, släkt och vänner!


mamma

Du är stark, seg och envis. Du kommer att fixa detta.Vi står vid din sida och stötta dig. Tillsammans är vi starka <3. Älskar dig! kram


Frida

Älskar dig underbara vän! Starka,vackra, fantastiska människa, detta klarar du! <3


Carmen/Peter

vilken bra idé! med en blogg! Vi finns för för dig och Christian till 100%


Erika

Tänker på dig Therese!



PUBLICERAT: 2011-05-10, 10:28:43 | URL: http://eriiikah.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: