2011-02-12
 09:46:26

Ännu ett brev...

Gårdagen tillbringades med tentaplugg, äntligen är min hemtenta inskickad och jag har tagit helg. Hann även med att kolla på mormors lägenhet, tror det kommer bli bra, men det gäller att planera vad de ska ha med sig innan flyttlassen går, allting måste ju få plats. På eftermiddagen ringde farfar så då blev det en fika med farmor och farfar på Börjes. Och sen iväg på kalas igårkväll, så var minst sagt trött när vi kom hem igår kväll.

Fick även ett brev hem igår, denna gången från Skånes universitetssjukhus i Malmö. Ska ju ner dit på onsdag så det var lite information inför det. Jag ska vara fastande i 6 timmar innan undersökningen. Det innebär att jag får äta frukost senast 7 och sen får jag inte äta innan halv 5 på kvällen, det bli tufft! Men får man inte så får man inte, det är bara att bita ihop :)

Nu har det börjat klia på hela kroppen också, kan tydligen bli så när man Hodgins sjukdom. Jag får panik, känns som jag ska klia sönder hela mig.

Nu ska jag snart ner och jobba på Hallabro el och sen ikväll blir det tjejmiddag hos min kära vän Frida, hur mysigt som helst :)  <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: