2011-08-31
 20:19:04

Växer

Ikväll är det soffhäng med Signe som gäller, myspys! Får nog bli en film innan det är dags att sova, kan hända att jag somnar under filmen men i så fall så får jag väl kolla klart på den en annan dag.





Lite sliten efter dagens behandling!

För övrigt så växer håret som ogräs, riktigt skönt! Så om några månader kanske jag kan ha en frisyr så jag slipper dendära peruken, hade ju varit skönt!


Här ser det ut att vara väldigt tunnt och lockigt. Men det är bara för jag legat i soffan och vridit mig, så det ser inte ut riktigt så, säger Christian i alla fall.




mamma

Det är så härligt att se dig, och se hur långhårig du är. Blir så glad att håret växer, du är så fin.

Och det syns inte heller att du är sjuk! Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: