2011-08-09
 21:36:35

Update

Sådär ja, då var det dags för en uppdatering.

I fredags grillade vi och spelade kubb med lite kompisar och sen blev det ett glas vin uppe hos Ola för att fira att han hade födelsedag igår. Mycket trevlig kväll som vanligt!
I lördags blev det tacokväll och kubb hos oss. Lika trevlig kväll som fredagen. Helt sjukt vilka underbara kompisar vi har. Sen i söndags hade vi städdag innan vi körde upp till mina föräldrar. Pappa, Christian och Fredrik åkte ut och fiskade, under tiden fixade jag en del på mammas dator under tiden som hon passade Signe.

Det var en sammanfattning av helgen. Nu är det ny vecka och nya möjligheter.
Igår var Signe hemma själv i 45 minuter. Det gick superbra. Hon hade inte kissat inne och lägenheten var så fin så, hon är duktig min lilla plutt. För övrigt var det en lugn dag. När Christian och Ola var i ishallen så kom Malin och barnen hit för att busa med Signe och fika med mig. När pojkarna kom hem blev det tv-tittande.
Idag har jag, Christian och Ola varit i staden. Mitt inköp blev en Jumpsuit, sjuuukt skön! Ska ha den hemma och mysa i! Var och åt på Fyra krogar vid Växjösjön. Riktigt god mat - kan starkt rekomendera fläskfilén!

Nu ikväll har vi bara tagit det lugnt. Och det ska vi fortsätta med nu någon timme innan det är dags att sova.

När det gäller mig så mår jag bra. Jag är trött så klart, men det är ju inte konstigt när jag får den behandling jag får. Men nu är det inte länge kvar, skönt de! Men känner mig piggare nu sen vi köpte Signe. Har någon annan att tänka på och ta hand om!



Världens finaste ♥


Marina

Å gud vilken söt vovve ni har skaffat Therese, ser precis ut som en liten nalle ju :)



Jag vet vad du menar med sköna jumpsuits, glider själv runt i min typ jämt för att den är så himla mysig :)



Många kramar till dig/ Marina i gamla basgruppen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: