2011-08-25
 19:10:08

Oooups!

Ja herregud, jag är verkligen urusel på detta. Nu måste vara sjukt trötta på att jag inte sköter uppdateringen här! Men idag har mamma skrivit till mig och frågat hur det går, så måste väl skicka upp ett inlägg här nu. Det är illa när jag måste kolla förra inlägget för att komma ihåg vad vi gjort och vad jag berättat för er.

Denna veckan har vi fått i ordning lite här hemma. Städat och fixat klart ute i förrådet. I tisdags körde jag, Christian och Signe till Linneryd för att hämta mamma och Maja och sen körde vi in till djursjukhuset för att vaccinera Signe och Maja. De var superduktiga båda två. Efteråt fikade vi hos Sara innan vi körde hem till mamma och åt lunch. Mamma har börjat rensa på vinden också, så jag var och rotade bland mina barnkläder. Ska slänga de mesta av de. Det som mamma har sytt själv ska vi spara, men resten får åka till tippen.  Sen på kvällen kom Erica och Christian hit, vi grillade och bara umgicks, väldans trevligt!

Igår gick dagen till att bara ta de lugnt och sen städa, skönt, men det är redan skitit igen. Hopplöst! Sen på kvällen åkte jag, pappa, farmor, farfar och Signe till Uråsa för att kolla på när kusin Stina spelade fotboll., roligt : )

Idag har vi varit och hälsat på hos Christians morfar. Alltid lika trevligt! Nu lagas det mat här. Kryddiga färsspett och klyftpotatis. Något nytt recept, så det är spännande. Nu ska jag plocka i ordning på köksbordet så vi får plats när vi ska äta. Och sen ikväll blir det tv-tittande och ta de lugnt.

Ha en bra kväll!


Mathilda

Följer din blogg varje dag och tycker att du är helt fantastisk! Jag har själv Hodgkins Lymfom och ligger i samma fas som dig, fast jag hade turen att bara få genomgå 6 månader. Du är stark och genom att läsa din blogg kommer jag på bättre tankar. Jag lovar att allt kommer gå bra för dig, känner det på mig. Kram Mathilda



PUBLICERAT: 2011-08-25, 19:54:31 | URL: http://thisismathilda.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: