2011-04-26
 06:53:49

Uppe tidigt

Idag var jag tvungen att stiga upp tidigt. Klockan ringde vid 03.50 så jag steg upp vid 04.15 och käkade frukost. Hade först tänkt att jag skulle vara uppe till vi skulle åka men var så trött så gick och la mig en stund till! Så nu är jag uppe igen. Christian har också stigit upp och han håller på att käka frukost. Jag ska fixa mig lite och pcka ner de sista som ska med innan pappa kommer om ca 30 min och hämtar oss. Sen drar vi till Malmö!

Ikväll ska vi hem till mina föräldrar en snabbis för att hämta vår bil och äta lite mat. Ska försöka hinna uppdatera ikväll, annars är risken att jag inte uppdaterar innan torsdag. För imorgon ska jag in till Växjö och få cellgift, så då orkar jag nog inte sitta vid datorn på kvällen.

Tjing!


När livet får en andra chans - Beatrice Reimertz

Okej! Finns nog inget värre än att må illa tycker jag. Men skönt att du inte har mer biverkningar! Hjälper illamåendes tabletterna något då? :)



Jo det tar ju ett tag innan man finner sig i det, för mig gick det ganska fort att acceptera att jag inte hade något hår. Kanske var det för att mitt egna hår var så slitet och sönder färgat, så det var inget att sakna direkt haha :)



Hoppas det går bra imorgon när du får cellgifterna! Stor kram! :)





PUBLICERAT: 2011-04-26, 14:49:51 | URL: http://bissy.blogg.se/
Sara

Vaknade 04:25 och tänkte på dig. - Är hon uppe och äter nu? Ska försöka fixa karta till dig var ni kan äta i Malmö. Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: