2011-04-01
 12:46:34

Tuff vecka

I onsdags var det dags för cellgift igen. Trött och sliten redan när jag kom in och de blev inte bättre där inne. Försökte äta en smörgås, men den gick inte ner. På kvällen beställde vi pizza, riktigt gott, men svårt att äta. Det som var positivt med det var ju att jag fick äta pizza igår igen, haha.
Är så otroligt trött så har tillbringat de mesta av min tid i sängen och kollat på film eller sovit. Är bara uppe lite ibland för att äta eller kolla datorn. Men ska iallafall förska följa med Christian ut en runda i eftermiddag. Han ska gå en runda med sin mammas hund så jag tänkte följa med, beroende på hur lång runda de ska gå...
Ikväll blir de lite mat hemma hos mamma och pappa. Så då hoppas jag kunna äta!
Dags att vila lite innan Christian kommer hem från skolan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: