2011-04-16
 17:42:35

Staden och skogen

Igår åkte jag med mor och syster in till Växjö. Blev en tripp till samarkand, hem till moster och sen city gross. Det mesta som blev inhandlat var mat, nagellack och smink. Välbehövligt! Vi åt också lunch på Nadias tillsammans med pappa och ett par till från hans jobb.



Jag innan vi bgav oss in mot staden.

På kvällen blev det en lugn hemmakväll med Chistian. Tacos och fredagsmys.

Idag stack Christian iväg tidigt för att fiska. Jag kom upp i hyfsad tid. Käkade frukost och efter det fick det bli en halvtimmes promenad. När jag kommit hem från den och varit hemma cirka en halvtimme stack jag ut igen tillsammans med Malin och Felicia, så vi var ute och gick i skogen i cirka 1,5 timme, riktigt skönt! Så nu i efetrmiddag har jag legat och vilat. Är sjukt trött nu. Var skönt att orka vara ute så länge innan, men inte ritkgit värt det om jag ska bli såhär trött efteråt. Nu ska jag i alla fall sticka ner till ICA och handla någon att käka ikväll. 

Ha en bra kväll!  



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: