2011-04-07
 22:06:25

Städdag

Gokväll!  
Idag har jag och Christian haft en riktig städdag. Vi har nu en ren lägenhet med rena fönster, isfri frys och nybäddad säng. Riktigt skönt! Så mycket mer än städningen har vi faktisktinte hunnit med idag, men vi är nöjda ändå.
Har du duschat och målat naglarna så väntar på att de och håret ska torka, sen är det dags att gå och besöka sängen. Imorgon blir det upp tidigt för jag och mamma ska ta en tripp till Kalmar och IKEA,kul :)

Håret lossnar mer och mer nu. När jag duschat är duschen full med hår, när jag borstat håret är borsten full med hår, kläderna är fulla med hår och när jag sovit är sängen full med hår... Ja nu fattar ni nog, håret är i alla fall på alla andra ställen än där det borde vara, på huvudet! Så dröjer kanske inte så länge till innan jag får börja använda peruken. Men tyvärr så har jag inte fått den riktigt som jag vill med benan och allt. Hade velat använda plattång på den så man kan fixa fryser lite mer som jag brukar ha de. Men har blivit tillsagd att inte använda värme på den och då är de ju inte så lätt! Men jag vänjer mig förhoppningsvis vid den så småningom.

Jag ska tacka er som kommenterar ibland. Väldigt roligt för mig att få kommentarer och det är roligt att veta vilka några av er som brukar läsa här är.

Nu, mina kära vänner, ska jag gå in och lägga mig och sova.
Jaghoppas att jag hinner uppdatera er imorgon om IKEA-resan.
Sov gott!


Mamma

Tack själv, mitt <3 ! Det är mycket intressant att läsa din blogg. Ändå att vi pratas vid ofta!



Puss o Kram, älskar dig!


Sara

Det

är roligt att du uppskattar det. <3


emma

Jag brukar läsa. Hoppas att allt blir bra med dej. Ta hand om dej!



PUBLICERAT: 2011-04-14, 17:49:39 | URL: http://enmammasmirakelebba.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: