2011-04-21
 09:31:10

Röntgen

Förra veckan skulle jag ju in till Växjö på röntgen, men det funkade inte så jag fick åka hem.
Hade inte hört om någon ny tid så igår ringde jag in till Hematolog mottagningen, de visste ingenting men tyckte det var lustigt att jag inte hade fått någon ny tid. Vid lunch när posten kom så fick jag ett brev, med en tid. Det var då den 9 maj, i Växjö. Tänkteatt det var skönt att slippa åka till Malmö, men lustig för läkarna ville inte vänta så länge. På eftermiddagen ringde de fårn Hematologen och sa att de i Malmö fått ett återbud på tisdag klockan 10.30 så jag har fått den tiden.

Så lappen om jag skulle till Växjö var bara att slänga. Så nu blir det Malmö istället för att göra PET-undersökningen/röntgen. De ska då se hur cellgiftet bitit på cancern för att avgöra om behandlingen ska fortsätta som bestämt, eller om någonting i behandlingen måste ändras.

Jag hoppas innerligt att allting är som det ska så vi inte behöver ändra någonting!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: