2011-04-14
 15:50:47

Sjalar

Igår var det alltså dags för cellgift igen. Christian och mamma var med mig inne på dagvården och allting där inne gick jättebra igår. Men sen igår eftermiddag/kväll mådde jag fruktansvärt illa. Lyckades få i mig en macka och sen trodd ejag att den skulle komma upp igen. Men jag hade tur, den stannade kvar nere i magen. På kvällen åt jag nästan en normalportion med ris och kycklinglåda, helt otroligt, är så stolt över mig själv. Innan klockan blev halv 9 på kvällen så hade jag somnat på soffan, förflyttade mig lite senare in till sängen och sen fick Christian tjata på mig att jag skulle gå och borsta tänderna, var riktigt trött men det var bara att lyda. Sen somnade jag om fort efter det. Så har sovit cirka 13 timmar i natt, skönt det!

Hade besök av min kära vän Erica igår kväll. Orkade inte resa på mig så hon fick sitta hos mig inne sovrummet och prata. Hade bett henne att hon skulle kolla efter lite sjalar när hon var i Ullared häromdagen. Så hon hade köpt sju stycken som jag fick av henne. Snäll du är vännen! Så nu har jag minsann några att sätta på huvudet om jag skulle tappa allt mitt hår.



Provade också att ha en på huvudet. Måste dock leta upp något bra sätt att knyta bättre. Är det någon som har tips så får ni gärna skriva dem.



Jag har också köpt tre stycken "buffar" som man kan ha på huvudet.




Annie

Och jag är så stolt över DIG :) <3


Anonym

lookgoodfeelbetter.se har lite tips på olika knytningar!!


Anonym

Jag brukar ta en tofs och sätta upp det lite som en toffs. Man för först en liten bulle typ sen hänger resten utav sjalen ner som en hästsvans.

Lite svårt att förklara, haha :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: