2011-04-14
 16:36:06

Ovanligt pigg

Som jag skrev i förra inlägget så har jag sovit cirka 13 timmar i natt och idag har jag varit ovanligt pigg. Dagen efter behandling brukar jag bara ligga i sängen och halvsova och kolla på film. Men idag har jag inte ens startat tvn. Har betalat lite fakturor, skickat in en skadeanmälan till försäkringsbolagett och massa sånt småplock. Har ätat förvånansvärt bra även idag. Blev en normalportion av resterna från igår kväll och ikväll blir det hemmagjord kebab, älskar det så hoppas att jag kan äta mycket ikväll med.

Christian ville att jag skulle följa med honom ut till fiskestugan när han skulle prova sitt nya fiskespö. Så jag klädde på mig, tog med mig kameran och åkte med honom. Ska lära mig kameran lite bättre så då var det ju perfekt att åka med honom. Längtar till träden blir gröna och man kan ta massa fina bilder ut. Här kommer iallafall lite bilder från dagens utflykt.





Tog en bild på vassen som jag blev supernöjd med och tänkte jag skulle visa er. Men filen var för stor för att lägga upp här, så ska se om jag kan fixa till den så lägger jag upp den en annan dag.

Nu ska vi strax laga mat och sen blir de att ta de lugnt resten av kväll. Känner att huvudvärken kommer smygandes nu med, har väl kanske suttit för mycket framför datorn...

Ha en bra kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: